وینرار WinRAR 6.0.2 دانلود فشرده سازی فایل

Winrar

Winrar وینرار یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد هر فایلی را به روشی بسیار آسان، سریع و کارآمد فشرده و باز کنید. این برنامه خود را کاملاً در منوی دکمه سمت راست ادغام می کند، بنابراین می توانید به راحتی فایل های RAR و ZIP ایجاد کنید. شما همچنین می توانید یک رمز عبور یا یک نظر اضافه کنید.

صرف نظر از فرمت فایل فشرده، می توانید بیش از 40 فرمت مختلف از جمله CAB، ARJ، LZH، TAR، GZ، ACE، UUE، BZ2، JAR، ISO، RAR، Zip یا 7Z را باز کنید. کافیست روی نماد دوبار کلیک کنید تا محتوای فایل روی صفحه ظاهر شود. سپس، انتخاب کنید که آیا بسته بندی آن را باز کنید یا فایل ها را بدون نیاز به باز کردن بسته بندی قبلی اجرا کنید.

به علاوه،نرم افزار وینرار نسبت فشرده سازی بسیار خوبی (بالاتر از حد متوسط) ارائه می دهد، به این معنی که فایل هایی که فشرده می کنید کوچکتر از فشرده سازی آنها با استفاده از برنامه های دیگر خواهد بود. در نهایت، شما همچنین می توانید از فایل ها با استفاده از سیستم رمزگذاری Rijndael (AES-128)، امضای دیجیتال محافظت کنید یا از آن در برابر تغییرات محافظت کنید. Winrar احتمالا بهترین ابزار فشرده سازی موجود است. تعداد بی شماری از گزینه ها و همچنین تطبیق پذیری و سهولت آن، آن را برای هر کاربری ضروری می کند.

 

ویژگی های نرم افزار Winrar

  • WinRAR از همه فرمت های فشرده سازی محبوب (RAR، ZIP، CAB، ARJ، LZH، ACE، TAR، GZip، UUE، ISO، BZIP2، Z و 7-Zip) پشتیبانی می کند
  • WinRAR برای فایل های چند رسانه ای ایده آل است.
  • به طور خودکار بهترین روش فشرده سازی را شناسایی و انتخاب می کند. الگوریتم فشرده سازی ویژه فایل های چند رسانه ای، فایل های اجرایی و کتابخانه های اشیاء را به خوبی فشرده می کند
  • WinRAR به شما امکان می دهد آرشیوها را به راحتی به حجم های جداگانه تقسیم کنید و به عنوان مثال، ذخیره آنها را در چندین دیسک امکان پذیر می کند.
  • رمزگذاری رمز عبور 128 بیتی آن و فناوری امضای تأیید شده آن آرامشی را که به دنبالش بوده اید به شما می دهد.

پسورد فایل فشرده : mihanload.ir

برای کپی کلیک کنید پسورد کپی شد، می‌توانید برای خارج کردن از فایل فشرده استفاده کنید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
درخواست نرم افزار

در صورتی نرم افزار، یا کرک نرم افزارتان را نمی توانید پیدا کنید، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

درخواست نرم افزار